لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
Photobucket

tukar LINK meh (:

Photobucket
♥ ♥hai hai . inii blog baru lah . yang lama dah stuck :) sila follow. terima kaseh sayangg ♥ ♥

kau tuu TAK STANDARD lah dengan aku

assalamualaikum *wajib jawab . sambil baca , boleh kutip pahala kan kan ? aduh setelah sekian lama tangan nii tak menaip tak menconteng conteng belogg nii , rasa rindu . *ecehh kunonn . HAHA :D ini adalah entri pertama yang saya post sebab blog nii blog baru dibuad oke ? *sebab ? haa sebab blog lama sini um nii tah hape hape problemnye . haihh , abaekan . Entri saya yang nii KAU TAK STANDARD dengan aku !
"Baju dia jenama ADIDAS. Baju aku jenama ASADI jea" .. "Dia ada motor , kereta senang pegi mana mana. Aku naik bas jea lambad plak tuh" .. "Wah, dia pakai pencuci muka GAMATHEALIN! Mahal tuu.. Aku pakai SAFI jea" .. "Cantiknya jam dia .. aku tade jam secanggih tuh.." korang suka banding bandingkan apa yang korang ada dengan orang lain? kalau ada .. STOP IT .!! tak payah lah korang nak banding bandingkan sebab :


Dalam urusan dunia nii , jika kita berkasut , pandanglah orang yang berselipar . jika kita berselipar , pandanglah orang yang berkaki ayam . so , ia akan sentiasa menjadikan kita bersyukur atas apa yang kita ada . *cewahh ad gaya bakal pendakwah tak ? ekeke . kalau kau orang tergolong dalam kalangan nii .. dahdah le . *nii mengingatkan aku jugak ehh . hati tak kan tenang kalau hidup nak banding banding dengan orang . kau tak sesuai kawan dgn aku . hissh kau budak miskin . eh , kau pakai brand local jea ? hishh apa semua nii ? kau orang nak berlagak , nak sombong , bila dah mati kau duduk dalm tanah dan harta harta kau PRADA , GUCCI , GUESS , CONVERSE , or anything takan masuk tak kan teman kau dalam tanah tuhh . *eh aku punn kengkadang gila jenama jugak . tipu kalo aku hidup tak nak semua tu .  then bila dipikir pikir balik .. you got nothing . rasa puas dapat menunjuk nunjuk ? YES puas . tapi HATI kau tetap tak kan tenang . ADMIT it .! *yes i am.


But if you wanna compared with others in ACADEMIC , yes you can . "mana aci dia selalu excellent " "tak boleh jadi nii " HAA . tak ramai yang rasa nak banding banding dengan orang sebb nii . bg kau orang " halaa .. dia kuat stdy .. dia minah stdy , dia kaki stdy " at least dia berusaha kan . hmm dah cukup malas sudah nak membebel . :D renung renung lah sampai termenung .






                                          t h a n k y o u b a g i p i n j a m m a t a m e m b a c a